PASTE FERICIT !

Va doresc ca in anul 2011 sa descoperiti si tainele bucatariei si faptul ca exista o metoda de relaxare pe cat de creatoare pe atat de gustoasa: gatitul !



Cauta pe blog retete... AICI !

PREPARATE PENTRU PASTELE 2011

PREPARATE PENTRU PASTELE 2011

vineri, 19 noiembrie 2010

25. SPAGHETTI CU FRUCTE DE MARE




-spaghetti,
-un pachet fructe de mare congelate,
-1 ceapa mare,
-2 catei usturoi,
-1 cutie rosii decojite (Cirio de ex.),
-ulei masline,
-sare si piper.
Spaghettele se pun intr-o oala mare cand apa clocoteste si in care am pus o lingura cu sare si se fierb conform instructiunilor de pe ambalaj (7-8 min).
In 2-3 linguri cu ulei de masline se caleste usor ceapa tocata marunt. Se decongeleaza fructele de mare. Peste ceapa adaugam rosiile decojite si maruntite pentru 10 minute la foc mic. Adaugam acum fructele de mare si lasam inca 5-6 minute. Punem usuroiul tocat rondele, sarea si piperul dupa gust.
Mult succes!

Un comentariu:

  1. f tare; si eu vreau sa imi fac asa cu sos de rosii fiindca pana acum am mancat doar in sosul lor + ceapa+ usturoi, vin alb; sunt f bune si asa, dar acum am pofta de rosii; si eu chiar asa ma gandeam sa le fac, dar acum ca am vazut si la tine chiar am sa incerc;
    p.s: eu sunt la dieta :)), sa vezi ce o sa zica fetele cand o sa vada in jurnalul meu de slabit ca am mancat spaghetti :))

    RăspundețiȘtergere