PASTE FERICIT !

Va doresc ca in anul 2011 sa descoperiti si tainele bucatariei si faptul ca exista o metoda de relaxare pe cat de creatoare pe atat de gustoasa: gatitul !



Cauta pe blog retete... AICI !

PREPARATE PENTRU PASTELE 2011

PREPARATE PENTRU PASTELE 2011

sâmbătă, 10 aprilie 2010

11 APRILIE 2010....TATAL meu implineste 74 de ani



Astazi tatal meu implineste varsta de 74 de ani. M-am pregatit pentru petrecerea de astazi cu un tort cu crema de zahar ars si mere si binenteles cu o negresa cu crema de mascarpone pentru ca tot am descris-o familiei in cei mai buni termeni acum e momentul sa o si dovedesc....

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ane, arata super crema de zahar ars cu mere...cum ai facut sa incorporezi si merele? Cand prinzi timp m-ar bucurat retea!!! Multumesc anticipat!
    Aniela

    RăspundețiȘtergere
  3. ANIELA aceasta este reteta pentru tortul cu mere si crema de zahar ars:
    Eu am preparat tortul intr-o cratita profesionala inalta cu diametru de cca. 28 cm.pe care o am de pe vremea cand am avut restaurant... .
    mai ai nevoie de:
    - un pahar cu zahar tos cu care vei tapeta cratita,
    - 7 mere curatate si taiate sferturi,
    - crema de zahar ars o vei prepara din : 1 litru lapte, 8 oua, un pahar zahar si esenta de vanilie sau baton vanilie...e mai profi,
    - pandispanul il vei realiza din: 6 oua, 6 linguri zahar, 6 linguri faina, 1 praf de copt, vanilie, coaja de lamaie (daca decizi sa faci reteta intr-o oala mai mica mergi pe pricipiul 1lingura din fiecare ingredient si vei reduce astfel cantitatea de pandispan).
    Acum urmezi pasii:
    1. se tapeteaza cratita cu siropul de zahar ars format dintr-un pahar de zahar preparat la foc mic.
    2. dupa ce s-a racit zaharul ars se adauga merele taiate felii peste care se pune compozitia de crema de zahar ars si se introduce in cuptorul incins la 180 grade Celsius si se lasa pana incepe crema de zahar ars sa se desprinda de margini (este coapta 3/4).
    3. se toarna peste crema de zahar ars compozitia de pandispan si se coace circa 40 minute, in functie de cuptor.
    4. se lasa la racit si se va rasturna pe un platou cu margini mai inalte peste cratita si intorcand-o dintr-o miscare.
    Sper sa-ti iasa si tie la fel de frumos.

    RăspundețiȘtergere