PASTE FERICIT !

Va doresc ca in anul 2011 sa descoperiti si tainele bucatariei si faptul ca exista o metoda de relaxare pe cat de creatoare pe atat de gustoasa: gatitul !



Cauta pe blog retete... AICI !

PREPARATE PENTRU PASTELE 2011

PREPARATE PENTRU PASTELE 2011

marți, 13 aprilie 2010

despre blog...

Primesc din ce in ce mai des confirmarea faptului ca sunt mult mai multe persoane interesate de blogul meu dar ca nu s-au trecut in lista persoanelor care urmaresc oficial blogul si nu posteaza comentarii.
Asa ca m-am decis sa va multumesc acum pentru interesul acordat si sa le transmit scepticilor ca eu sunt intr-adevar autoarea. Cat despre faptul ca in ultimul timp am postat doar pozele finale ale preparatelor va pot asigura ca s-a datorat exclusiv lipsei de timp de a mai posta si retetele dar celor care mi-au telefonat le-am spus ca daca doresc si retetele nu trebuie decat sa posteze un comenatariu si eu le voi da detaliile.
O zi buna tuturor.
P.S. Salutari fostilor colegi de facultate care sunt acum in strainatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu